پخش همزمان صدای میکروفن و اسپیکر

  • کارفرمای پروژه :
  • بودجه پروژه : توافقی
مهارت های مورد نیاز : ویندوز

مهلت ارسال پیشنهاد به اتمام رسیده است

توضیحات پروژه :

با سلام.

کدی میخوام که موج صوت رو از میکروفن بگیره و همزمان در اسپیکر با یک اختلاف 180 درجه پخش کنه. این سیستم کنترل فعال صدا گفته میشه یعنی با پخش خنثی کننده نویز گرفته شده از میکروفن نویز به صورت  RUNTIME  از بین میره. این سیستم برای از بین بردن صدای محیط خیلی مناسب نیست و لی میشه صدای پمپ و مانند این رو که یک صدای یکنواخت دارند خنثی کرد به این صورت که میکروفن نزدیک پمپ قرار داره و طوری هم تنظیم شده که صدای نزدیک رو بگیره ، پس از دریافت صدای یکنواخت پمپ، معکوسش رو ایجاد میکنه و از اسپیکری که اون هم کنار پمپ ( البته نباید چسبیده به میکروفن باشد و احتمالا باید روی اسپیکر به سمت دیگه باشه ) قرار داده میشه و صدای پمپ و میکروفن با هم اجرا شده و خنثی میشه. نکته مهم دیگه که خیلی بهش توجه نشده اینه که پخش همزمان ممکنه کار رو خراب کنه چون چند صدم ثانیه طول میکشه تا برنامه ، ( مخصوصا اگر کامپایل شده باشه یا سرعت کامپیوتر جدید نسبت به کامپیوتری که با اون این برنامه نوشته شده متفاوت باشه)  صوت معکوس رو پخش کنه. لذا باید یک آپشن باشه که در پخش صوت هم بصورت دستی و هم اتوماتیک تاخیر( یا جلو رفت) داشته باشه.

حالا تو این زمینه، برنامه باید آپشن های مختلف داشته باشه. مثلا اینکه چند ثانیه از صدا رو دریافت کنه و تحلیل کنه و معکوسش رو همزمان بفرسته.  و همچنین با توجه به تغییر جزیی در صدای نویز با چه سرعتی اون هم تغییر کنه و صدای جدید رو ایجاد کنه و ...

بنده هم برنامه نویس هستم ولی با موج صوت کار نکردم.  قسمت برنامه نویسیش ساده هست . فقط باید قسمت تحلیل موج صوت و معکوس کردن .. روش کار بشه.

برنامه تحت ویندوز باشه.

زیاد مهم نیست که چه کدی باشه.  البته  MATLAB  و   VB  خوبه باشه...

ممنون از همکاریتون.